Lid worden van Apollo Amsterdam? Iedereen is welkom!

Recreatief basketballen of spelen in een van onze prestatieteams, alles is mogelijk.

Om in te schrijven vragen wij je om een mail te sturen naar de ledenadministratie: secretariaat@apollobasketball.nl. Zij zullen je alle gegevens toesturen voor de inschrijving. Na de inschrijving, krijg je bericht in welk team je kind of jezelf geplaatst is/ bent. Wanneer alle teams gevuld zijn, houden wij een wachtlijst bij van basketballers die bij ons willen komen spelen. Je krijgt dan bericht als er een plek vrijkomt.

Leeftijdsgrenzen 2017-2018

Senioren

24 jaar en ouder

1994 en eerder

De NBB maakt een onderscheid naar leeftijden. De peildatum van indeling is 1 januari. Als je bijvoorbeeld op 1 januari 19 jaar bent dan kan je uitkomen in de U20 competitie die dat kalenderjaar van start gaat. Als je op 1 januari echter 20 jaar bent, kan je niet worden ingedeeld in een U20 team.

Adreswijzigingen

Ga je verhuizen en/of wil je een adreswijziging doorgeven? Geef dit dan door aan de ledenadministratie: secretariaat@apollobasketball.nl. S.v.p. bij een adreswijziging, naast naam en adres ook graag je (mobiele) telefoonnummer en emailadres vermelden.

Opzeggen

De opzegdatum voor het seizoen 2017-2018 is 1 mei 2018. Opzeggen kan alleen per e-mail bij de ledenadministratie: secretariaat@apollobasketball.nl. Je bent pas uitgeschreven als je een uitschrijfbevestiging hebt ontvangen. Leden die na 1 mei opzeggen zijn contributie plichtig voor het volgende seizoen, zoals in het HHR is vermeld.

Mondelinge opzeggingen worden niet geaccepteerd.

Apollo leden die bij een andere vereniging willen gaan basketballen, moeten een schuldvrijverklaring aanvragen bij het secretariaat: secretariaat@apollobasketball.nl. In die verklaring staat vermeld dat de speler voldaan heeft aan zijn/haar (financiële) verplichtingen met Apollo Amsterdam. Zolang er nog contributie of boetes openstaan, geeft wij geen schuldvrijverklaring af.