Contributie 2017-2018

Senioren

24 jaar en ouder

1994 en eerder

De NBB maakt een onderscheid naar leeftijden. De peildatum van indeling is 1 januari. Als je bijvoorbeeld op 1 januari 19 jaar bent dan kan je uitkomen in de U20 competitie die dat kalenderjaar van start gaat. Als je op 1 januari echter 20 jaar bent kan je niet worden ingedeeld in een U20 team.

Contributie

Ter stimulering van het basketbal houdt Apollo Amsterdam haar contributie, zeker bij de jeugd, zo laag mogelijk. Wij proberen zo veel mogelijk een beroep te doen op de inzet van ouders en andere vrijwilligers om .... Onze contributie gaat zo’n beetje op aan ‘vaste lasten’, zoals de bijdragen aan de basketbalbond en zaalhuur. Het is daarom belangrijk dat alle leden op tijd hun contributie voldoen, alleen dan kan Apollo Amsterdam een financieel gezonde vereniging blijven. Apollo leden te laat betalen, worden op non actief gesteld totdat de contributie alsnog betaald is. Als je tijdens een seizoen lid wordt, bepaalt het moment van inschrijven je contributie. De contributie dient dan samen met het inschrijfgeld in één keer betaald te worden.

De hoogte van de contributie voor elk kind is afhankelijk van het aantal trainingen, de leeftijdscategorie en de competitie(s) waaraan de speler deelneemt. Waarom? --> uitleg geven

De contributie bestaat uit:

- Voor het tenue zal per seizoen € 20,00 vergoeding in rekening worden gebracht, dit bedrag is inbegrepen bij de het contributiebedrag.

Naast de contributie betaal je een éénmalig inschrijfgeld van € 15,-.

Contributies worden in termijnen via automatische incasso geïncasseerd voor de afdelingteams van de jeugd. Hiervoor dien je een machtiging af te geven. Leden krijgen de keuze om de contributie in één keer te voldoen via Ideal of automatische incasso of in meerdere termijnen via automatische incasso: eind okt/ eind nov/ eind jan.De verschuldigde contributie wordt in termijnen van je rekening afgeschreven. Ook is er een mogelijkheid om de contributie in 1 maal over te maken.

Bent u niet in de gelegenheid om de contributie in één keer of in meerdere delen te betalen, neemt u dan contact op met de penningmeester. Met hem kunt u de mogelijkheden van een betalingsregeling door spreken.

JEUGD 2017-2018

SPELENDE LEDEN 2017-2018

Dames 1 (2e divisie)

Dames 2 (2x trainen)

Heren 2 (afdeling 2e klasse)

Afdeling Senioren

RECREANTEN 2017-2018 = geen competitie

Senioren

Niet spelende leden

Stadspas

De gemeente Amsterdam heeft als stimulering, om de jeugd de mogelijkheid te bieden om georganiseerd te sporten.

Met de Stadspas kun je je kind gratis een jaar laten sporten bij een sportvereniging of sportschool.

De spelregels

• Kinderen tot en met 17 jaar met een geldige Stadspas kunnen sporten bij Apollo Amsterdam.
  • De gemeente betaalt de jaarcontributie tot maximaal € 300,-.
  • Jouw kind kan sporten van 1 september 2016 tot en met 31 augustus 2018.
  • Sportkleding of sportschoenen worden niet vergoed.
  • Jouw kind moet één sport kiezen en mag niet overstappen naar een andere sportvereniging of sportschool.
  • Als de sportcontributie nu betaald wordt door het Jeugdsportfonds, dan moet jouw kind die periode eerst afmaken. Daarna kan jouw kind met de Stadspas sporten.

Voor meer informatie over de Stadspas, kun je kijken op: https://www.amsterdam.nl/veelgevraagd/?caseid=%7BF5A4F694-48BA-4A8A-8BFD-ECB7FBCD2C2E%7D

Wij vragen jullie om, indien je hiervoor in aanmerking komt, dit aan te geven op het inschrijfformulier en een kopie van voor- en achterkant stadspas mee te sturen.